2012. szeptember 1., szombat

Tantrában fürdő új Női Lét csak neked….

Hét alkalmas Tantra kurzus Nőknek

Női Kehely a Tantrában......


 Tantrikus,  programsorozat nőknek, az Istennő Áldásával !!
20 évvel ezelőtt egy mesékkel átszőtt találkozás megváltoztatott mindent.A Tantra megérintett és gyakorlóvá váltam 7 évig éltem mesterem napjait és ittam lényének minden rezdülését.
Újjászülettem a női létben az Istennő és az Isten kelyhe lettem……Boldog….Szabad…….Ragyogó……
A bennem lévő tudás életre kelt és most fellibbenti a fátylát,hogy  megmutassa magát neked …..
Gyere Tapasztald meg te is A Tantra Erejét !!
 
 

Női Tantra .szeptember 27.-től minden csütörtökön 18-21-ig!!!

 

 

Csodálatos új kezdet női léted beteljesedéséhez!
Energia gyakorlatok 

Légzés

 Jóga
  Tánc
   Nevetés
    Belső erő
     Friss új tudat a szexualitásban 
      Szabad ragyogás az érzelmekben


Miben segítenek a foglalkozások?
-Oldódnak a nőiességgel kapcsolatos problémáid,testi ,lelki és szellemi szinten

-Új szabad látásmódot kapsz a szexualitásban sok sok gyakorlati tanáccsal

-Megéled önmagad templomát és rendeződnek a párkapcsolati problémáid illetve megteremtheted az új neked legmegfelelőbb társat

-Átírhatod életed olyan Édenkerté amilyenre vágysz

-A Fájdalomtested átalakítjuk Örömtestté...

 

 


Részvételi díj: 4.500 Ft/fő/alkalom :összesen 7 alkalom, 18:00-21:00 egy kurzuson egy fix kör (max. 10 fő vesz részt ) Előzetes bejelentkezés Regisztrációval:Név,Telefonszám,Születési adatok,Email cím


Tantrika
Belső Ragyogásom várja Belső Ragyogásod!
gyarmati.judith@gmail.com